Service og praktik med et smil – er det dig, vi søger?
Vi søger en kollega til at assistere vores reception og være med til at sikre, at vores kontor altid fremstår pænt og præsentabelt. I denne stilling vil du få en varieret hverdag med flere forskellige opgaver. Stillingen er på 20 timer ugentligt i tidsrummet 12-16.
Velkommen til Baker Tilly
Træd ind i vores lyse og åbne kontorlandskab i Valby, hvor en dynamisk og god stemning altid er til stede. Her er vi omkring 100 engagerede medarbejdere, der hver dag arbejder med rådgivning inden for revision, skat, corporate finance, erhvervsservice og digitalisering. For at vi kan yde vores bedste, er det vigtigt med et ryddeligt og velfungerende kontor. Dit ansvar bliver at sørge for, at alt kører som smurt: at kopirummet er fyldt op, at tekøkkenerne er klar med god kaffe, snacks og drikkevarer, og at alle ad hoc-opgaverne bliver løst med et smil. Du vil have fingeren på pulsen og sikre, at alle disse områder fungerer optimalt, så vores medarbejdere kan fokusere på deres arbejde.
Rollen er meget vekslende bestående af både daglige rutineopgaver og ad hoc-opgaver. Derfor er det vigtigt, at du har gå-på-mod og hurtigt kan omstille dig, når behovet for din hjælp opstår.
Vores receptionist, Helle, vil tage dig under sine vinger og hjælpe dig med at prioritere og koordinere dine opgaver, som er meget varierende og bl.a. omfatter;
Kontorvedligeholdelse: Sikre, at kontoret ser pænt og præsentabelt ud.
Tekøkkenansvar: Sørge for, at vores tekøkkener står pæne og ryddelige samt opfyldning af køleskabe, kaffe, te og andet.
Kopirumshåndtering: Oprydning i vores kopirum og opfyldning af diverse kontorredskaber og papir, herunder sørge for, at vi altid har de nødvendige ting på lager (i samarbejde med receptionisten).
Varemodtagelse: Tage imod varer til vores tekøkkener, kopirum og andet.
Generel oprydning: Fjernelse af pap, returpant og lignende.
Reception: Afløsning og hjælp i receptionen, når der er behov herfor. Herunder klargøring og afrydning af mødelokaler.
Andre serviceopgaver: Alle de ting, der opstår løbende, og hvor du kan gøre en positiv forskel.
Er du selvstændig og serviceminded?
Dét vi søger i dig;
Hvis du har gå-på-mod og lyst til at arbejde med varierede opgaver, er vi allerede langt. Derudover skal det passe dig med en stilling på 20 timer i tidsrummet 12-16 hver dag.
For at få succes i rollen er det vigtigt, at du;
Er selvstændig og kan tage initiativ og ansvar.
Har sans for detaljer og kan lide at have styr på tingene.
Er fleksibel og kan træde til, hvor der er behov.
Er serviceminded og har et smil på læben – også når det går stærkt.
Taler og skriver dansk og kan begå dig på engelsk i tale.
Kan være fleksibel på mødetider, når vores receptionist er fraværende.
Dét vi kan tilbyde dig;
En deltidsstilling på 20 timer om ugen.
Et godt arbejdsmiljø med søde og hjælpsomme kolleger.
En varieret arbejdsdag med mange forskellige opgaver.
Mulighed for at være en del af et dynamisk og professionelt team.
Lækker frokostordning og mange sociale arrangementer (fredagsbarer, fester, fodbold, padel og meget mere).
Fire dages arbejdsuge fra august til december, hvor du vil have fri om fredagen. Fra januar til og med juli har vi en almindelig arbejdsuge, og derfor fremmøde om fredagen.
Ansøgnings- og rekrutteringsproces
Lyder det som noget for dig? Så glæder vi os til at modtage din ansøgning og CV hurtigst muligt via Søg stillingen. Vi indkalder løbende til samtaler og tiltrædelse vil være den 1. juni 2025 eller efter aftale.
Rekrutteringsprocessen består af to samtaler.
Første samtale giver dig en introduktion til virksomheden og os mulighed for at lære dig og din motivation at kende.
Anden samtale tager udgangspunkt i en personanalyse og giver rum til en dybere dialog om dig, rollen og samarbejdet.
Vil du gerne høre mere om stillingen, eller har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Recruitment Manager Ida Ytterberg Jessen på tlf.: 3073 0658.
I Baker Tilly tror vi på, at mangfoldighed styrker både fællesskabet og kvaliteten af vores arbejde. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede - uanset køn, alder, etnisk baggrund, religion, seksuel orientering eller andicap - til at søge stillingen.
Som en del af ansættelsesprocessen indhenter vi straffeattest.

