Ønsker du at tage det videre step i din karriere inden for regnskab?
Til vores BSO-afdeling i København søger vi en kollega, der kommer med min. 4 års erfaring og ønsker at tage steppet videre i sin karriere og udvikling. Som en del af vores team kan du se frem til en bred vifte af opgaver inden for bogføring og bogholderi for vores mange kunder.
”Vi er åbne overfor den erfaring, du kommer med, for vi kan tilpasse jobbet efter dine kvalifikationer og ønsker. Og så skal du glæde dig til at blive en del af en virksomhed, hvor vi har masser af specialistviden i huset,” fortæller BSO Partner Thomas Lindbjerg.
Velkommen til Baker Tilly
Vi er et revisions- og rådgivningsfirma, der tilbyder alle branchespecialiserede ydelser inden for revision, skat, rådgivning, BSO, digitalisering og Corporate Finance. I Baker Tilly er vi ca. 180 kolleger fordelt på vores kontorer i København, Odense og Sorø.
Du får din daglige gang på kontoret i København, hvor du bliver en del af BSO-teamet med ca. 35 kollegaer. Her arbejder vi med det digitale bogholderi, og vi har en procesorienteret tilgang til løsningen af vores opgaver.
”Vi arbejder efter de nyeste tendenser indenfor bogholderi, og vi er meget digitalt orienteret.” – Thomas.
Dagligdag præget af selvstændige opgaver, specialistviden og sammenhold
Som vores nye kollega kan du se frem til en alsidig hverdag i tæt samspil med dygtige kolleger med forskellige erfaringsniveauer. Derudover er der rig mulighed for at lære dine kolleger rigtig godt at kende, bl.a. gennem en række sjove og hyggelige aktiviteter i løbet af året. Og i det hele taget skal du glæde dig til at blive en del af en virksomhed, hvor du kan læne dig op ad meget dygtige kolleger med specialistfunktioner.
Dine opgaver kommer b.la til at være i sæt samarbejde med en senior konsulent:
Bogføring fra A-Z for vores kunder
Optimering af processer inden for bogholderi
Ansvar og vedligeholdelse af egen kundeportefølje
Momsberegning- og indberetninger
Afstemning af balance og mellemregninger
Afskrivninger og periodiseringer
Rådgivning af kunder, eksisterende som nye
Udarbejdelse af løn
”Du er med til at udvikle og løfte niveauet hos vores kunder samt sikre en høj kvalitet og service. Men vi lykkes i flok, og der er masser af hjælp at hente, fx fra vores senior konsulenter.” – Thomas.
Vi er åbne for din profil, men ser gerne at:
Du har regnskabsmæssig erfaring – min. 4 år
Du har erfaring med udarbejdelse af løn- dog ikke et krav
Du har flair for digitalisering af processer
Du har erfaring med e-conomic og gerne Business Central
Du trives i at tage ejerskab på dine ansvarsområder Du er struktureret og detaljeret
”Vi håber, at du er nysgerrig på det digitale bogholderi, og at du går glad på arbejde – så skal vi nok sørge for, at du også går glad hjem.” – Thomas.
Ansøgningsproces
Vi ønsker ikke en traditionel ansøgning, men at du via Søg stillingen besvarer tre spørgsmål. Derudover skal der vedhæftes et opdateret CV samt seneste uddannelsesdokumenter. Vi indkalder løbende til samtaler og ansættelse er hurtigst muligt og efter aftale.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Recruitment Manager, Ida Ytterberg Jessen på tlf. 3073 0658 eller mail ije@bakertilly.dk.
I Baker Tilly tror vi på, at mangfoldighed styrker både fællesskabet og kvaliteten af vores arbejde. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede – uanset køn, etnisk baggrund, religion, seksuel orientering eller handicap – til at søge stillingen.
Som en del af ansættelsesprocessen indhenter vi straffeattest.

Baker Tilly er et revisions- og rådgivningsfirma, der tilbyder alle branchespecialiserede ydelser inden for revision, skat, rådgivning, moms, business service outsourcing og Corporate Finance.

