Kundeeksempel: Kompleks sagsoprettelsesproces

Kundens udfordringer

I virksomheden bruger flere medarbejdere en del tid på at oprette klienter og sager. Desuden skal alle nyoprettede sager igennem et større godkendelsesflow internt i virksomheden.

Processen er specielt præget af en enorm mængde koordinering, der er nødvendig i sagsoprettelsesprocessen. Indtil videre består dette primært af mails, der sendes på kryds og tværs i virksomheden.

Kunden ønskede derfor at have ét sted, der kunne oprette sagen og starte godkendelsesflowet.  

Baker Tillys app-løsning

Baker Tilly rådgav og tilbød kunden at udvikle en app løsning, der kunne starte og skabe et flow i sagsoprettelsesprocessen. App'en tilbød et uafhængigt flow, der startede når en medarbejder trykkede på opret i app'en. Herfra blev de involverede medarbejdere automatisk notificeret i godkendelsesprocessen.

App løsningens flow

App løsningens flow

Fordele med løsningen
  • App-løsningen sætter en ramme for, hvilke data input der bliver tastet ind, hvilket betyder, at data bliver struktureret. Medarbejderne bliver derfor nødsaget til at forholde sig til specifikke variabler, når de opretter sagen.
  • Connected flow - Mails bliver ikke længere sendt på kryds og tværs i sagsoprettelsesprocessen.
  • Frigørelse af ressourcer hos medarbejderne.

Kontakt

Mazdak Rahimzadeh

Mazdak Rahimzadeh

Digitalization Director